Aplicatie Enterprise de tip ERP

  Aplicatia Enterprise de tip ERP, dezvoltata de firma M&M Computers, a aparut din dorinta de a oferi pe piata romaneasca un instrument complex si eficient pentru toate compartimentele din cadrul companiilor autohtone, in conditiile respectarii legislatiei romanesti. Aplicatia se adreseaza in primul rand societatilor comerciale cu evidenta financiar-contabila complexa si cu un volum mare de date, acest lucru fiind sprijinit de utilizarea serverului Microsoft SQL Server si a platformei Microsoft NET. Sistemul informatic Enterprise se caracterizeaza prin urmatoarele atribute:

  • Flexibilitate
  • Modularitate - se pot adauga sau scoate cu usurinta modulele in cauza
  • Portabilitate - folosind tehnologia "Terminal Services", aplicatia Enterprise poate rula sub orice sistem de operare
  • Securitate - folosind platforme Microsoft (Windows 2003 Server si SQL Server) se asigura un inalt nivel de securitate la care se adauga gradul de securitate oferit de chiar sistemul Enterprise prin posibilitatea autentificarii pe baza de user si parola. Sistemul informatic intergrat Enterprise ofera functii complete de gestiune a fluxurilor de lucru, permitand rutarea sarcinilor si a documentelor asociate pentru a sustine activitatea zilnica.

  Firma noastra a reusit sa satisfaca intotdeauna cerinele clientilor nostri, in materie de: procurare si configurare hardware, documentatia tehnica completa aferentai serviciilor de consultanta pentru analiza si adaptare, implementare a aplicatiei de tip ERP, aplicaii privind gestiunea activitatii din diversele departamentele existente in cadrul societatilor. Sistemul informatic integrat Enterprise raspunde cerintelor strategice ale firmelor din Romania in ceea ce priveste nevoile de administrare si eficientizare a proceselor tehnice si economice pentru cel putin 10 ani.

Module Enterprise:

Resurse Umane Contabilitate generala Salarizare Mijloace fixe
Furnizori si plati Gestiune Stocuri Clienti si incasari Contabilitatea trezoreriei
Managementul Achizitiilor Managementul documentelor Contracte

  Solutia noastra asigura accesul concurent a peste 200 de utilizatori. SII Enterprise asigura un sistem complex de rapoarte, iar prin punerea la dispozitie a unui set foarte mare de rapoarte predefinite, prin accesul foarte rapid la datele introduse in baza de date, precum si prin posibilitatea de a adauga cu usurinta un nou raport, utilizatorii pot gasi si folosi cu usurinta informatiile necesare. Toate rapoartele din Enterprise asigura exportul in formatele uzuale cum ar fi xls, pfd, doc sau rtf. Avand la baza tehnologia .NET Framework, SII Enterprise poate comunica cu usurinta cu alte aplicatii software. De exemplu, folosind driverul de fax din sistemul de operare, aplicatia controleaza trimiterea si primirea faxurilor care pot sta la baza documentelor primare din sistem.
  Arhitectura sistemului Enterprise este de tip client - server, nefiind nevoie de servere de aplicatii separate. Descrierea arhitercturii: Sistemul integrat se bazeaza pe urmatorul flux de documente: Toate modulele centralizeaza date introduse de utilizatori in vederea obtinerii situatiilor financiare de sinteza. Circuitul documentelor respecta realitatea, astfel ca, dupa ce acestea sunt introduse in sistem, ele merg pe cale electronica la aprobatori pentru a le valida din punct de vedere al corectitudinii datelor si contabil. Dupa ce sunt validate, documentele sunt contabilizate si finalizate. In acest moment nu se mai pot aduce modificarii la document. In cadrul modulului contabil se centralizeaza sub forma contabila informatiile introduse in documentele primare la nivelul modulelor functionale.