

- Contract Servicii
- Oferta generala de servicii
- Legislatie -> decizia 1201-2011 ISP
- Procedura privind masurarea parametrilor de calitate administrativi
- Procedura de solutionare a reclamatiilor utilizatorilor finali
- Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate
- Parametrii de calitate administrativi pentru serviciile furnizate
- Parametrii de calitate administrativi pentru serviciile furnizate pentru M&M Connections

Aplicatie Enterprise de tip ERP
  Aplicatia Enterprise de tip ERP, dezvoltata de firma M&M Computers, a aparut din dorinta de a oferi pe piata romaneasca un instrument complex si eficient pentru toate compartimentele din cadrul companiilor autohtone, in conditiile respectarii legislatiei romanesti. Aplicatia se adreseaza in primul rand societatilor comerciale cu evidenta financiar-contabila complexa si cu un volum mare de date, acest lucru fiind sprijinit de utilizarea serverului Microsoft SQL Server si a platformei Microsoft NET. Sistemul informatic Enterprise se caracterizeaza prin urmatoarele atribute:
- Flexibilitate
- Modularitate - se pot adauga sau scoate cu usurinta modulele in cauza
- Portabilitate - folosind tehnologia "Terminal Services", aplicatia Enterprise poate rula sub orice sistem de operare
- Securitate - folosind platforme Microsoft (Windows 2003 Server si SQL Server) se asigura un inalt nivel de securitate la care se adauga gradul de securitate oferit de chiar sistemul Enterprise prin posibilitatea autentificarii pe baza de user si parola. Sistemul informatic intergrat Enterprise ofera functii complete de gestiune a fluxurilor de lucru, permitand rutarea sarcinilor si a documentelor asociate pentru a sustine activitatea zilnica.
  Firma noastra a reusit sa satisfaca intotdeauna cerinele clientilor nostri, in materie de: procurare si configurare hardware, documentatia tehnica completa aferentai serviciilor de consultanta pentru analiza si adaptare, implementare a aplicatiei de tip ERP, aplicaii privind gestiunea activitatii din diversele departamentele existente in cadrul societatilor. Sistemul informatic integrat Enterprise raspunde cerintelor strategice ale firmelor din Romania in ceea ce priveste nevoile de administrare si eficientizare a proceselor tehnice si economice pentru cel putin 10 ani.
Module Enterprise:
  Solutia noastra asigura accesul concurent a peste
200 de utilizatori. SII Enterprise asigura un sistem complex
de rapoarte, iar prin punerea la dispozitie a unui set
foarte mare de rapoarte predefinite, prin accesul foarte
rapid la datele introduse in baza de date, precum si prin
posibilitatea de a adauga cu usurinta un nou raport,
utilizatorii pot gasi si folosi cu usurinta informatiile
necesare. Toate rapoartele din Enterprise asigura exportul
in formatele uzuale cum ar fi xls, pfd, doc sau rtf. Avand
la baza tehnologia .NET Framework, SII Enterprise poate
comunica cu usurinta cu alte aplicatii software. De exemplu,
folosind driverul de fax din sistemul de operare, aplicatia
controleaza trimiterea si primirea faxurilor care pot sta la
baza documentelor primare din sistem.
  Arhitectura sistemului
Enterprise este de tip client - server, nefiind nevoie de
servere de aplicatii separate. Descrierea arhitercturii:
Sistemul integrat se bazeaza pe urmatorul flux de documente:
Toate modulele centralizeaza date introduse de utilizatori
in vederea obtinerii situatiilor financiare de sinteza.
Circuitul documentelor respecta realitatea, astfel ca, dupa
ce acestea sunt introduse in sistem, ele merg pe cale
electronica la aprobatori pentru a le valida din punct de
vedere al corectitudinii datelor si contabil. Dupa ce sunt
validate, documentele sunt contabilizate si finalizate. In
acest moment nu se mai pot aduce modificarii la document. In
cadrul modulului contabil se centralizeaza sub forma
contabila informatiile introduse in documentele primare la
nivelul modulelor functionale.